Yes!!

2012-03-03 07:38:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan!
Hoppas ni har haft en bra sportlovsvecka! Det har jag<3

Som jag sa, så var jag var jag mycket med min bästavän Jasmine i veckan.
Jag har ju berättat om tisdag och måndag, så jag tänkte att jag skulle berätta resten av veckan😃
I onsdags gick jag och Jasmine till Farsta c och var med i en Wii-tävling.
När vi var klara gick vi och köpte glass och åkte hem till henne. Vi åt mat, spelade spel, chillade och pratade.
I torsdags var jag bara hemma och njöt av min ledighet.
Igår var jag hemma med min lillebror och titta på tv. Sedan hämtade pappa mig och tjutsade mig till Farsta c.
Jag köpte två pennor till skolan och en 🎁 till min kompis Samira som fyller år.🎂
(ni får höra mer om det sedan).
Sedan åt vi på donken och åkte hem.
När vi kom hem ville vi överraska min mamma så vi storstädade hela huset!! Dammsugde, slängde allt skräp och fixade till allting perfekt!! Mamma fick världens chock när hon kom hem🎉

Idag ska jag, min lillasyster och lillebror på kalas. Sedan ska jag på en fest hos Samira som jag berättade om och sist så är ju Mello!! Kan det bli bättre??
Iallafall så ligger jag kvar i sängen och slappar. Ska nog gå upp och äta frukost nu.
Hejdå! ❤


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback