Sorry!!!

2012-03-22 17:48:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Förlåt för att jag inte har bloggat på länge men har verkligen haft fullt upp just nu. Matte-prov, franska, Science, svenska SO-prov... OMG
Så ni förstår, har inte hunnit blogga men nu så!!
Matte-NP var sjukt enkelt. Min bror (6 år) kunde till och med vissa svar.
Jag fick VG på Science provet men är inte nöjd!!! Är jätte arg på min lärare som typ vägrade att hjälpa mig. Eftersom jag går i en engelsk skola så gör vi de flesta proven på engelska. Jag förstod inte alla ord i frågorna och ville därför fråga läraren. Hon sa OK och sedan gick hon !!??!!
Aja, ska på bio med Ava, Simona och Solav nästa vecka eller på påsklovet.
Hunger games!!! Ska bli jätte kul men Madde kan inte följa med :(
Hon ska till Colombia imorgon:(
Ser henne inte förrän om 3 veckor!
Men jag måste plugga till SO-provet imorgon. Vi ses<3


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback