No school!!

2012-03-12 22:47:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tja tja bloggen!! Haha nej men har saknat er!
Har inte bloggat igår eller idag p.g.a att jag har pluggat som ett svin! Var ju sjuk nästan hela förra veckan så jag hade missat jättemycket! På fredag har vi SO-prov och engelska nationella proven, på torsdag har vi Science prov och så har vi massa andra läxor!
Har gjort två matte läxor, en svenska läxa och en engelska läxa. Har pluggat lite till So provet också men tänkte göra mer sedan. Iallafall så är det en sak som är bra med veckan. Vi är lediga imorgon !<3 vi har studiedag så tänkte först och främst plugga, men sedan har jag och Amina planerat att jag ska komma och hälsa på hennes skola. Sedan har jag tid hos läkaren också imorgon. Shit vad mycket man ska hinna med på en dag.
Varför skulle jag till läkaren just imorgon! Jag menar, jag vill inte spendera min lediga tid hos läkaren!?!
Tänkte gå upp tidigt imorgon så att jag hinner plugga lite innan jag drar till läkaren.
Okej, det är säkert inte kul för er att läsa om hur mycket läxor jag har och jag har inget annat att blogga om så hejdå fina läsare<3!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback