Just be who u are

2012-02-16 18:44:52 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tjenare! Ber om ursäkt för att jag inte har bloggat på länge men nu är jag här!! Den här veckan har hittills varit awesome! I måndags så var det inget speciellt. Men i tisdags så var det alla hjärtans dag! Jag köpte chokladhjärtan och blommor till mina föräldrar och så fick vi efterrätt i skolan. I onsdags så kom en tjej i min klass tillbaka till skolan (hon har var sjuk i en vecka). Sedan spelade jag, Solav och Simona fussball mot två killar i klassen. Vi vann! Utan fusk också!! Okej, okej vi förlorade MED fusk, men det var kul! Sedan åkte jag till Jordbro för att börja i Jordbro United (en dansklubb). Där går också min vän Amina. Idag har morfar fyllt år och imorgon kommer min söta lilla kusin Emelie hem till oss. Men måste gå nu för jag ska plugga till ett SO prov imorgon och göra en matteläxa!! :( plugg plugg. Aja, ses<3


Bilden är på min söööta kusin Nadine<3 miss her so much!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback