About me!!!

2012-02-18 07:57:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej, som jag skrev i förra inlägget tänker jag skriva om mig själv och mitt liv!
Min familj består av min mamma, pappa, lillebror och lillasyster , ja och jag också såklart. Men mamma heter Margareta och är svensk, min pappa heter Kerdin och kommer från Tunisien.
Min lillasyster heter Lina och är snart 5 år. Min lillebror heter Elias och är snart 7 år. Haha kanske inte så jättekul att veta men nu vet ni!
Några av mina bästa vänner heter Amina, Jasmine och Clara.
Men jag har såklart några av de i skolan också. Och det är de här underbara tjejerna: Simona, Solav, Ava, Madde och många till.

Haha, Simonis och solis märkte inte att jag tog bild! Hahaha , men iallafall så är det tunnelbanan vi åker med varje morgon och eftermiddag till skolan. Jag går i Engelska skolan i Enskede.

Nu vet ni mer om mig !!<3
Bye


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback